Oeeeeeh we zijn geland! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Aïsha Demirel - WaarBenJij.nu Oeeeeeh we zijn geland! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Aïsha Demirel - WaarBenJij.nu

Oeeeeeh we zijn geland!

Door: Aïsha Demirel

Blijf op de hoogte en volg Aïsha

25 April 2014 | Nederland, Nederland

Na een vlucht van 10 uur zijn we eindelijk geland in zuid... nog iets!
Ik heb de naam niet onthouden maar dat geeft niks! Het is prachtig hier! We hebben de eerste opdracht al gewonnen :) We hadden een mooi yell bedacht en bijna iedereen had op ons gestemd!
Dat kan ook niet anders, met zoveel meiden in één team!

Je hebt ook een groep hooligans. Ze zijn er achter gekomen dat ik voor Ajax ben, dus dat vind ik wel een beetje spannend. Ik hoop dat ze me met rust laten. Behalve dat ene chickie, die zie ik wel zitten!
Jammer genoeg de rest van de meiden ook!

Ik ben benieuwd naar de rest van de reis!
Ik hoop dat er mooie dingen ;) staan te gebeuren

Dikke kus, Aïsha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2014

De laatste dag hier!

26 Mei 2014

Een dag cultuur snuiven

25 April 2014

Oeeeeeh we zijn geland!

28 Maart 2014

De reis begint!
Aïsha

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 1730

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: