De reis begint! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Aïsha Demirel - WaarBenJij.nu De reis begint! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Aïsha Demirel - WaarBenJij.nu

De reis begint!

Blijf op de hoogte en volg Aïsha

28 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Hoi iedereen,

de reis staat op het punt van beginnen! Super spannend natuurlijk, maar ik heb er gruwelijk veel zin in!
Ik verwacht dat ik veel nieuwe mensen zal ontmoeten die dezelfde interesses delen als ik doe!

Nou toedels!

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2014

De laatste dag hier!

26 Mei 2014

Een dag cultuur snuiven

25 April 2014

Oeeeeeh we zijn geland!

28 Maart 2014

De reis begint!
Aïsha

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 1728

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: